Click...

Monday, January 24, 2011

Sad & Happy

Sad

My bb keypad huruf A x function...
Tak pernah lagi repair bb...
Mahal ke nih...haiyo!!

My lappy dtg virus HDDoc...taktau nak buat camne..
Memang nak kene hantar ke wad...
Sesiapa ada suggestion...
Pening pale tak dapat nak buat projek...

Happy

Kereta yang bunyi2 spt kepenatan dah repair..
Servis kete pon dah..
Cuma tak cek tayar & tukar 1 je lagi...

Finally dapat tgk kbs song festival.....

Today 

Harini mood tak baik jugak..
Sakit perut manjang jer ni..
Keje banyak..Semua pon nak urgent...Huh!!

16 comments:

cemomoi said...

gaji dah kluo le tu

oya said...

lum lg

Lya Colours said...

saya pon nak antar kete masuk klinik ni. last week dah tukar tayar. nanti nak kene tuka absorber, minyak itam, bla2 dan servis lain2. pengsannn

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kehidupan....

pasti ada suka duka...

✿(^^,)✿

ManjaIxora said...

biasalah tuh.. sabaq ek.. huhuhu

NARDtheNERD said...

chill ok oya..
:))

nabilah_2908 said...

kalau dh kena virus tu...xboleh buat apa..kena format balik...

sabar la yer.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NATURE CALLS

NOOR FATIN said...

sabar je la awak. dugaan tu..

oya said...

lya : serius yes pengsan kuar ongkos

oya said...

yanie : truely

oya said...

manjaixora: thanks bebeh

oya said...

nabilah : a'ah kan..tgh nak buat backup file

oya said...

nard : thanks darl..

oya said...

fatin : harus lah

AngahSayang2314 said...

bonus dah dapat ke lom???

oya said...

dah dpt dah angah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails