Click...

Friday, December 24, 2010

luahan seorang pekerja...

agak2 la kan tajuk entry tu...keh keh keh..
geram sbb ramai orang cuti..heeee...
mostly ramai yang cuti berderet from christmas till new year....



korang cuti ke...
even today dah ramai cuti....*aduh jealous sekali sekala*
need a vacation..holiday..travel..so badly...
sekarang terasa nak karok plaks....*bunyi mcm tension sgt je kan*
currently, busy download lagu BEST2..
ada lama & baru..layannnnn!!!!
apa lagu best lagi ek....hmmmm...


29 comments:

Gen2Merah said...

saya pun dulu pena kena macam tu. kawan2 sekerja pegi becuti lama2. Saya plak bos tak bagi... waaarggh. Tekanannya.. huhu

oya said...

gen2merah: serius??sgt sadis gitu..

Lya Colours said...

saya pon cuti dah xde
orang bercuti, kita nganga je la
uuwwaaaaa

sugar2 kapas strawberry said...

hehehe.happy working.jgn tension sgt2

|| NaFiRaa || said...

kat opis nih pon ramai yang cuti.. tinggal 2 3 kerat jek kat opis..huhuhu

nak cuti jugakkkk!!!

Zura said...

nk tnye ..oya cuti byk lg ke..hihihi...

oya said...

lya: bukan xde ni..tp x bole minta byk sgt..

oya said...

sugar2: thanks bebeh

oya said...

nafira: kan????sigh

oya said...

k.zura: byk...tp x dpt nk apply byk2...jimat cuti..hehe

ManjaIxora said...

tu ler pasal.. rasa nak bercoti2 ajoss.. tp cuti, nan adoss.. huhuhu..

YanaMIB said...

tau xpe..ramai cuti hari ni..pi keje pg td jln lengang je..isk..kita je x cuti..T_T

NOOR FATIN said...

cuti gak..err.. baru je abis belajar. xkeje lagi n xsmbung blaja lagi.. cuti la ni.. hehe

cemomoi said...

patut lengang je jalan ari ni, lupo dorang nak krismas heh!

cik helena said...

hoh!samalah ramai gila cuti T__T tapi cuti kite pun banyak lagi..

oya said...

manjaixora : pasrah je le kan..

oya said...

yanaMIB : lengang tu sonok plak

oya said...

fatin: same le kite..cuti blajar gaks ni..suke hati kembali..

oya said...

cemomoi: tu la krimas eve ni..mmg leh lari2 kt jalan..haha

oya said...

cik helena : tu la pasai..mari kita cutiii..

sal said...

OYA....tak pe lain kali boleh cuti yek..berkhidmat utk negara..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kat opis yanie pun sunyi....sejuk hujan lak tu

heeheh

(^^,)❤

NARDtheNERD said...

jommm karokkk sama2

:))

Sharinginfoz said...

seronok bercuti

oya said...

sal: itu lah tu

oya said...

yanie: sunyi sepi deh..

oya said...

nard : kite da slamat karok..tp nk lg

oya said...

sharing infoz::(

rossoneri said...

kita pun tengah fikir lagu apa yg tgh best skrg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails