Click...

Thursday, December 16, 2010

let's have ayam penyet + christmas @ curve...

Girls outing........Again!..yeay!
tara!!!! bape ekor ayam telah dipenyet...
 i like me in this pic...(perasan sendiri)
kira bape byk air ado ni ha..
amik suasan krismas ngn pokok tu..
di bali kah kami....muahahhaa!
giant pokok krismas...Nice!
Duta Ayam Penyet.....

 happy nya nak mamam ye..
 inilah signature ayam penyet..;)
sekian sahaja gambarajah hari ini...
takde mood nk tulih sgt...
keje pon makin berlambak...sigh!

25 comments:

Kancilbiru said...

kelaparan owh...

haslina said...

sehati sejiwa semuanyer...
seronok gitu..
;))

oya said...

kancilbiru: same le kite..

oya said...

haslina:ekekeke..begitulah nampak gayanya..

zety said...

pergh..sedap sedap.baru je makan semalam dekat wong solo ayam penyet.thumbs up la beb.

air cendol macam sedap nak sikit boleh?kihkih

oya said...

zety: wow mmg kenyang...burp!!!
cendol ok2 la..milo dinosaur power..

Ieda Al-Habsyi said...

yummieee! lama betoi rasanya aku ni tak mkn ayam penyet :)

oya said...

ieda: ni kan 2nd time makan..1st time rasa last year or last 2 years..

cemomoi said...

tengok pada kuantiti makanan memang sesuai dengan semua yang kat situ

oya said...

cemomoi: begitulah..x larat deh nk makan bebanyak..1 bakul tu pon kekenyangan..

AngahSayang2314 said...

tengok rupa nampak cedap tapi tak tahu rasanyerrrr hehehee

oya said...

angah: rasa pedas...

nabilah_2908 said...

huhu..itu ayam penyet..sngt menggoda....

jom ke APA KATA HATI pulak,
SERIBU KALI CINTA

oya said...

nabilah: ape lagi..sila jemput makan ayam penyet..

AiDa AzRyN said...

Whoa! ayam penyek!! 0.0

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tak pernah rasa lagi AYAM PENYET....

selalu dok makan AYAM KFC jer.

hehee (^^,)

Cikbelog said...

comelnya duta ayam penyet..hhehee

haslina said...

oya - ambil tag di blog akak yea nanti..tq

NOOR FATIN said...

xpenah lagi makan ayam penyet! hoho

Zura said...

br bape minggu sudah makan ayam penyet kat warong nie klau xsilaplah..hehehe..

oya said...

aida: wow!!!!

oya said...

yanie: ayam penyet lain ayam kfc tu x kene penyet tu...

oya said...

cikbelog: comel sgt...

oya said...

noor fatin : moh le makan...

oya said...

k.zura: ye ke...yeah ada geng makan dlm masa trdkt jugak la kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails