Click...

Friday, December 17, 2010

HIJAB CONTEST dan giveaway by SOFFYA ESHOPE!


Kelerz x?pepagi lagi saya dah buat contest ni...
Who doesn't want prizes kan...
Sape yang tak nak & tak suka tu bagi kat saya k..
Mari kita terjah blog penganjur Ms Soffya

Semalam baru tengok2 style hijab...
Thanks to kak haslina yg tag saya...suke!!!
So contest nih perlu tag 3 org  lain...
Pemilihan secara rawak tau...

Sila la buat k..mane tau anda bertuah...

mode: terasa nak buat tag untuk korang2 readers blog saya yg cemerlang..
agak2 nak buat ke kalau saya tag...heeeee...

15 comments:

cemomoi said...

kontes untuk oang pompuan je kottt

ManjaIxora said...

gud luck..

nak buat tag kah?.. jangannn, jangan x buat.. hahahaha

Zura said...

okey je oya...akak xsabar nak jawab tag dr oya...hehe...
thanks tag akak..nti kak join k..

oya said...

cemomoi: rasa mcm betul la tu

oya said...

manjaixora: toce2...tgk pd keadaan la ek tag tu..cik x reti..

oya said...

k.zura: okies...gud luck for u too..

rossoneri said...

gud luck!!

soffya cik bulan said...

tqvm join ye...:)
tp bg link entry tau...bkn blog..:)

AiDa AzRyN said...

Thanx! t aida join.. ^^

oya said...

rosseneri: terimas

oya said...

soffya: welcome..baiklah dah buat..

oya said...

aida : *big grin*

nabilah_2908 said...

good luck..!! :)

nak tag readers..? buat la..sure akan ada yg akan buat..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA HUJAN

NARDtheNERD said...

good luck dear...
hee...

oya said...

THANKS ALL...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails