Click...

Monday, July 05, 2010

swing..........







tgh survey buaian...
belum sure camne sgt rupe..tgh pikir..
tatau nk cari kt mane..sape tau???hehe..
dgr2 nilai 3..ye ke???
pape pon tgk cam best jer kan buaian tu...swing!!!!!!!!

19 comments:

Zura said...

ala...naik je buaian baby tue...hehehe

mahira oya said...

hehehe...mau letak di porch..

jane said...

letak kat ruang depan umah sgt cantik =)


inai malam pengantin

nabilah_2908 said...

oh..sure cantik nnti.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY WAFFLE

AngahSayang2314 said...

nie buai nak letak kat ner ni

y@n@ M!B said...

best letak buaian kt area taman² dpn rmh..=)

mahira oya said...

jane : kan tu la...nk mencari tatau kt ne..

nabilah : hopefully la..

angah: nk letak kt porch tepi rumah..

yana : tu la..area taman2 kan..

+akufobia+ said...

ngaa.da lama tak main buaian.

mahira oya said...

tu la..dh bsr pjg kan..hehe

Ezao' Edogawa said...

teringin nk berbuai ke?
hehehe dh lame kan xmembuai2 sejak kecil. kini emosi tu datng lagi .;)

mahira oya said...

agk teringin..plus terpk buaian bile nmpk porck kt tmn..cam sesuai jer letak buaian..

A D I A said...

kuat ke buaian kayu ni. rasanya buaian dolu2 yg besi kaler putih tu gak tahan hehe. karat je la.

|| NaFiRaa || said...

bestnye.. lagi best kalo buaian tuh letak lam taman yang redup2.. wahhhh..nyamannye~

mahira oya said...

adia : terpikir besi..tp tema kayu..

nafira : kamu beritau terasa mcm nk buai skang..hehe..sambil dgr lagu dr mp3 or baca buku...

echah mashuri said...

huuh....buaian yg ade kusyen 2 nmpk best...:P

sugar2 kapas strawberry said...

buaian yg first tu cantek.klu letak kat taman bunga..perghhh seronok!

cemomoi said...

no satu tu cantik, eh, no dua on lawa gak, aiseh no tiga nampak lebih anggun tapi kalo no empat tu... aala beli semua la anak ramai kan, tak pon jiran pon nak tumpang skali...

PUPUT said...

suka buaian yg ada 2 belah tu...eeeee...suka...

mahira oya said...

echah : kusyen tu mcm layan jer mau tdo skali..

sugar: wah mmg kelerz gitu..

cemomoi: aku x beranak lg la..haha..
cmtu buat playground la 1 perumahan main..

puput:ooooo...suke gaks tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails