Click...

Thursday, July 09, 2009

Yong Tau Foo..

aku kepingin mau makan Yong Tau Foo..

selalunya kat pasar malam hari khamis on the way ke rumah ada yang sedap..
asal hari khamis jer ada hal..
then delay lagi Yong Tau Foo ni..
last makan pon tak berapa nak enjoy..

hari Khamis 25 jun 2009 time tu..
jumpa oppa after work kt klcc..
diskusi hal yang amat sedey tp aku cover sikit la kan..
ke aku tak pandai cover die perasan..hehe..
mak sms tnya nak Yong Tau Foo x??aku pon ckp NAK!!
maka mak beli..tp aku plak tbe2 pegi makan ngn oppa yang tgh sakit ckit2..
so dah makan kt klcc..balik kene makan lg Yong Tau Foo yg order tu..
pukul bape dah time tu..besok dh nk g Jakarta..
so x berape nak enjoy la makan tu..

the week aftr that x pegi psr mlm..
kenape ek..mcm dh lmbt amik mak kt komuter..
before that kt klcc gak ade appointment ngn bakal adik ipar(insya-allah)..

asal khamis jer kene g klcc ke..haha..
tp arini ari khamis ingt nk berbuka puasa Yong Tau Foo..
tp apakan daya adik ajk berbuka bersama di area matriks UIA nilai tu..
die nak buka McD..sedap gaks..
tp blum smpi masa Yong Tau Foo ni lagi..

oppa jom makan Yong Tau Foo kt area ampang point..
uncle ckp sedap..ye ke..nama kedai kene refer balik..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails