Click...

Tuesday, August 17, 2010

jubah eksklusif....

mcm2 jualan online kan...
dekat facebook pon ade jualan online..
sy tersangkut tgk jubah nih..mcm glamer gitu..









byk lagi sebenarnya...jubah ala dress gitu..
pricenya mmg berpinau mata..hehe..

p/s: anda harus berjimat cermat kerana .........(tidak lebih dari patah perkataan)

17 comments:

Alida Ali said...

Kat jakarta mmg byk jual jubah mcm ni..murah lak tu dlm rm30-50 je duit kita..kalau kt sini may ratus2 ni...

mahira oya said...

ye ke...harus ke sane nih..
sini jual mencekik la..ratusan..

Lya Colours said...

waa da mcm artis2 ni

mahira oya said...

kan..tu la glam abis...

tim said...

anda harus berjimat cermat kerana itu adalah amalan mulia

mahira oya said...

yeah definitely..comel tim..

cemomoi said...

anda harus berjimat cermat kerana baju raya tahun lepas pakai skali je takan raya tahun ni dah tak muat kotttt

mahira oya said...

cemomoi..xde makna pakai sekali..hee..byk wedding la..
so kene tukr2 baju gaks..
x mo gamba nmpk baju same jer..hehe

miszTERRA_SF_ said...

canteqnya jubah yg 1st kaler grey 2 tp mhal sgt.. huhu

kite kena berjimat sebab nk smpan duit tuk g honeymoon obersi :)

mahira oya said...

ewah g obersis tu..
kite nk g obersis or kawen..haha..
kan cantik kan..kene g indon murahG..

nabilah_2908 said...

jubah dark purple tu..menawan hati...huhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

mahira oya said...

mesti nabilah suke purple ni

AiDa AzRyN said...

Wah.. purpelicious~ i like~ :)

NARDtheNERD said...

yang pink tu somelll...
=))

ieda said...

cantiknya ... bagi yg berbadan kecil ok lah sgt2 .. kalau bdn mcm akak niehh kena pikir 2-3 kali hehhehe

mahira oya said...

hehe..beli yg size bole pakai..

haslina said...

sama lah kita...akan pun berkemungkinan nak pakai jubah2 gitu raya nie...
1st time gitu....
macam pic yg 1st tu...

lawakan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails